Company Rides

Med udgangspunkt i jeres bilpolitik udvælger I selv, hvilke firmabiler jeres medarbejdere skal have til rådighed.

Nedenfor ses et udvalg af de modeller, I kan vælge hos :Dribe at Work. Hvis I ikke kan finde jeres ønskede model, så kontakt os for nærmere information – vi kan nemlig skaffe det meste.

De bilmærker I kan vælge imellem er Audi, Volkswagen, SKODA, SEAT og CUPRA.

Alt om dit Company Ride.

:Dribe at Work giver dig som firmabil-bruger en lang række fordele. Du får bl.a. ny bil én gang om året, og alle relevante informationer er samlet i din :Dribe at Work app.

Oftest stillede spørgsmål.

Hvordan får min virksomhed :Dribe at Work?

Prik til din flådeadministrator i virksomheden, og få ham eller hende til at booke et møde med os. På mødet kan I høre meget mere om :Dribe at Work konceptet og alle fordelene.

Hvordan afhenter jeg mit Company Ride?

Inden længe kan du få leveret din nye firmabil til din arbejdsadresse. Men indtil da er det nemt at hente den hos os – og vi glæder os til at se dig.

Hvordan afleverer jeg mit Company Ride?

Når du skal aflevere bil:

  1. Parker bilen på Dribes lokation i drop off området.
  2. Åbn :Dribe at Work appen.
  3. Start drop off under “Din garage / Aktive Rides” og tryk på “Start drop off”.
  4. Tast din 4 cifrede Dribe pinkode.
  5. Tillad adgang til din geografiske position.
  6. Udfyld tjeklisten, hvor du bl.a. bekræfter, at du har lukket vinduerne, fjernet personlige ejendele og lagt nøglerne i handskerummet.
  7. Til slut låser og deaktiverer dit Ride.
  8. Aftalen afsluttes, og vi sender en slutopgørelse til dig og din virksomhed.

Hvad gør jeg, når min bil skal til service?

Bilen giver selv besked, når den skal til service. Du er selv ansvarlig for at aflevere bilen til service.

Hvordan skifter jeg til sommer-/vinterdæk?

Du får besked via e-mail, når det er tid til dækskifte. Du modtager instrukser via mail og herefter booker du tid hos Euromaster. Her er ingen sorte jernfælge – vi skifter kun dækkene.

Hvad gør jeg, hvis min bil har fået en skade?

Hvis du får en skade kontakter du Codan på 33 55 52 38 mellem 8:00 – 16:00 på hverdage. De anviser et værksted til dig. Og du får selvfølgelig stillet en bil til rådighed.

Får du brug for vejhjælp i DK og udland kontakter du det enkelte bilmærke. Se listen i vores FAQ

Hvad gør jeg, hvis min bil har fået stenslag i ruden?

Ved stenslag kontakter du Carglass på 45 20 40 30. Hverdage kl. 7:30 – 17:00

Jeg har haft et indbrud i min bil, hvad gør jeg?

Kontakt politiet og anmeld tyveriet. Hvis tyveriet har medført skade kontakter du Codan, der anviser et værktsted. Du kan kontakte Codan på 33 55 52 38 mellem 8:00 – 16:00 på hverdage.

Læs hele vores FAQ her